22 grudnia 2012

Merry Christmas and Happy New Year

Chciałam wam życzyć wesołych świąt, dużo radości, miłości, pieniędzy, wielkiej kariery, spotkania idoli, zajebistego chłopaka, a potem męża, spełnienia wszystkich marzeń, udanego Sylwestra!

' Merry Christmas, Christmas Merry były sobie renifery, miały bardzo śmieszne minki, bo urwały się z choinki, spadły w bardzo ciemny kąt.'
ŻYCZĘ WAM WESOŁYCH ŚWIĄT!

Życzeń już wystarczy. Rozdział dodam po świętach, bo jest niedokończony,a teraz nie będę miała czasu. Trzeba pomagać i w ogóle.

Coś ostatnio mało komentarzy. Rozumiem, że się nie za bardzo podobał 'Chapter 2'. Jak nie chcecie, to ja mogę nie pisać. Nie ma problemu.

Jeszcze raz Marry Christmas & Happy New Year i mam nadzieję, że będziecie komentować, bo bardzo mi na tym zależy. KAŻDY KOMENTARZ = MOTYWACJA

Miśka. xx

4 komentarze:

  1. I tobie również. ; *

    Zapraszam do mnie.
    http://zostan-przy-mnie-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do Liebster Blog Awards!!!!
    http://real-happiness-comes-with-time.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam za spam, ale szukam czytelników mojego opowiadania o One Direction. Możesz zignorować tę wiadomość, nikt nie lubi reklam, mimo to zapraszam z nadzieją, że przypadnie Ci do gustu.

    http://onedirectionofsouls.blogspot.com/

    Pozdrawiam gorąca :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytaliście zostawcie po sobie komentarz.. Dla was to niewiele, a dla mnie bardzo dużo xx Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)