18 listopada 2012

+.

Wiem, że czekacie na rozdział, ale dodam go dopiero za tydzień. Przepraszam.

Nie wyrabiam na zakrętach. Mam dużo nauki i do tego tysiące kartkówek tygodniowo. W skrócie nie mam na nic czasu. Dosłownie.

Przepraszam i do następnego tygodnia! :)

Miśka. xx

edit/ Cześć! Będę wdzięczna jak poczekacie do piątku, bo na prawdę mam taki mętlik, że nie wyrabiam. Dziękuję, przepraszam i mam nadzieję, że nie zraziliście się do mnie! :)
To na prawdę nie zależy w większości ode mnie.
Miśka. xx

2 komentarze:

  1. nic się nie stało.
    uwierz przeżywam to samo.
    powodzenia w kartkówkach i sprawdzianach .
    xoxo

    @Dominika_Konior

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem cię. Mam dokładnie to samo, pełno nauki. Życzę powodzenia i czekam na kolejny rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytaliście zostawcie po sobie komentarz.. Dla was to niewiele, a dla mnie bardzo dużo xx Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania :)